Söndag..

Mätt och belåten sitter jag uppkrupen i korgfåtöljen. Fernanda har bjudit på Tacos och vi har täit som galningar. guacamolen var extra god och ostchipsen..beroendeframkallande.
Har stigit upp tidigt imorse för att åka med Fille på Sus dr han fått sin antibiotika.mm.
Imorgon på ronden får vi veta om detta skall avrundas eller om det behövs ytterligare behandling. Vi håller tummarna för det första...
Jag har hunnit me ett träningspass, mest kodis lite biceps, triceps och mage, skönt var det och jag vaknade till liv.
Wilhelm har varit på jujutsu träning med Magnus han tyckte det var jätte roligt.
Vi ska köpa nya möbler till vardagsrummet på nedreplan tänkte ha dom gamla på övervåningen tror att dom passar jätte bra där:). Har tittat å olika soffgrupper är så less på alla stora klumpiga monstersoffor med bred kantig form vill helst inte ha   nått sånt. Jag vill ha en  lite gammeldags svängd modell cool och vacker:) men samtidigt behöver vi en rymlig soffa. Jag tänkte satsa på skinn bara för hållbarheten och det är lätt att hålla rent. Har hittat en jäkligt cool soffa i skinn , lite "Dracula" men den var inte bekävm och det är ju prio 1,att soffan ska vara SKÖÖN!
Mio möbler har en snygg modell men tror inte den görs i skinn, ska kolla. Nu ska jag fråga min man om han vill vila under filten en stund för jag fryser, han är alltid varm som en kamin:). Sen blir det Sus med Fille igen ikväll. Förresten ska dricka en kopp kaffe först. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0