sängtryckar morgon..

Vi har morgon slappar mys i sängen jag Wilhelm ,kane och Hulk Hogan. Jag dricker kaffe liggandes på spikmattan med varma laptopen på magen , varmt och skönt. Wilhelm ligger brevid och kör wrestling med kane och Hulk Hogan..tuffa matcher på morgonkvisten. Magnus, Fille och Filles kompis Kim har åkt till Sus för öronbehandling.
Idag ska jag och Wilhelm göra stan Mange fyller snart år så vi ska handla presenter, fika mm. Gårkvällen blev lagom skön jag fastnade som väntat i storsoffan och omringades snabbt av diverse familje medlemmar. Det blev 2 glas rödvin och mycket prat och diskussioner kring allehanda olika ämnen mange höll igång snacket och ledde in resten på olika intressanta och mindre intressanta diskussions områden...när vi snackat oss trötta gick vi över till a lyssna på favvo musik Allt från Willes favorit M.J till Moica zetterlund och Dio. Efter Kidsen en  gått i bädden satt jag och Mange kvar ett bra tag och lyssnade på lågornas sprakande och tittade på ljusens fladdrande lågor skönt och tyst. Nu ska jag snart resa mig från bädden och ta tag i dagen. Ha det härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0