överbelastad.

känner mig lätt överbelastad efter endast en enda dag på arbetet har varit ledig nästan 2 veckor.
Min kropp och själ är inte gjord för detta, den suktar längtar och strävar efter förlusterser, nöjen, vila och massor "icke måsten". Ganska lustigt att jag efter snart 100 år i ekorrhjulet så snabbt blir avprogramerad? Idag jobbar jag eftermiddag och har legat kvar i sängen länge. Regnet smattra utanför men jag tänkte ta en promenad till jobbet sedan väntar helg arbete som inte alls känns lockande men det är bara att bita ihop och vara glad att man överhuvutaget har ett jobb i dessa tider:/ Gröten kokar på spisen ska gå och käka. Ha en fin dag, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0