En jobbig tid!!

Det länge sedan jag bloggade livet har varit jätte jobbig några veckor men nu verkar det äntligen som lugnet  har återvänt till rökvägen 35. Filip den underbara ställde till saker och ting rejält genom att göra hål i örat ( uppe i brosket) vilket han ej fått lov till! Detta resulterade i en inflammation som resulterade i antibiotika , operation och att vi har alltså bott på sjukhuset och sen resulterade det i en jätte orolig mamma som fantiserat om mördarbkterier och diverse andra fruktansvärda värsting represalier.  Det gick vägen och det värsta är över även om vi fortfarande åker till sjukhuset 2 ggr er dag och får örat omlaggt och så får han en spruta antibiotika. Vi har hunnit med en tripp till Gällivare för 2 helger sedan det var jätte trevligt att träffa syrran och gänget men filips öra expanderade och vi var tvugna att åka in på akuten i gällivare på lördagen detvar då öron senariot riktigt tog fart..Fille fick Pencillin  som inte hjälpte..
Fy vad ett litet hål i örat kan ställa till! Fille säger att han ALDRIG; ALDRIG mer ska ta hål någonstans, vi får se hur det blir med det men detta var helt klart en skrämmande upplevelse:/
Idag ska jag jobba igenför första gången på evigheter, känns skönt och trevligt att träffa mina trevliga kollegor.
Känner att jag skulle vilja hitta på någonting extra till helgen , jag är ledig. Kanske afterwork med fortsättning på fredag ska kolla läget. Idag har jag fått sova ut på morgonen så jag känner migg pigg som attan ska koka gröt och sen en prommenad in till City. Ha en underbar dag. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0