Efter djupsömn.

Jobbade kväll igår efter en evighet av v.a.b.kändes helt ok och jag var super pigg ända in i sömnen.  Idag jobbar jag eftermiddag och tänkte försöka hinna med att träna på förmiddagen. Filip ska på sin Sus och få antibiotika och rengöra lillaörat förhoppningsvis är denna öronhistoria snart historia. Ute ser det ut att vara en finfin höstdag Blå himmel med små vita mjuka moln som en glad sol tittar fram bakom det är 6 grader ute, alltså ett perfekt friskt promenadväder. Mange mannen är också på G han pratar högt skrålar och skrockar med grabbarna i köket en riktigt glad snubbe. Magnus ären pratglad kille som alltid har massor att berätta . han skulle passa som nån slags föreläsare. I går kväll höll han föredrag för mig i "E hälsa" ett ämne han för tillfället studerar. Jag vet faktist inte om han föreläser för mig för att han tror jag tycker det är intressant eller för att han på detta sättet nöter in informationen bättre. Jag har inte frågat för det spelar ingen större roll hur som helst så flödade informationen och kanske var det nått som gick även i min hjärna. Det födar mycket information mellan rökvägen 35:s väggar!!.... Nu ska koka lite gröt och göra  mig iordning för dagen. Ha det toppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0