Vi har...

Vi har verkligen haft en härlig dag. Redan vid tio tiden stod vi shopping klara på stan. Vi spanade in vad som kan tänkas, jag drömmde om en fetare plånbok, vi handlade presenter..mm..mm. Med jämna mellanrum satte vi ned våra trötta rumpor på nått fik och smaskade på nått smarrigt för att öka shopping energin. Mange , Fille och Wille gav upp efter ett tag och åkte hem till Mjölkudden medans Boel , mamma jag kämpade vidare.
Efter mång timmar på stan åkte vi hem och kalaset kunde börja. Ja vad ska jag säga....vi har , käkat och käkat..mat och tårta och kakor.....i enorma lass!!...det blev för mycket helt klart. Nu är jag tung, trött och spak...mamma har somnat i soffan och Mange brevid mig här på sängen....Wille sitter i soffan och mår lite illa och Fille han har tagit på sig "KALAJSAR KLÄDERNA "och ska hitta på nått kul.... Fernanda med hon ska på Grillparty!! Nu måste jag vila...Piuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0