Tjaooo

Nu är vi hemma efter wild kids turnen..Vi steg upp med tuppen gjorde oss redo och packade picknick..Alla blir alltid hungriga direkt vi sätter oss ibilen och ska åka lite längre?? Hur som helst så gick allt smidigt Fille var cool som vanligt och var sig själv ingen nervositet eller planer på hur han skulle betee sig. -Man ska vara sig själv bara och inte spela över sa han redan igår kväll...Bravo Fille , så ska mina killar snacka..helt rätt och riktigt. Fille fick fylla i en massa sidor med frågor kring allt mellan himmel och jord... På frågan vem hans stora idol var skrev han. Det är Amy Winehouse och hon är ingen bra förebild men hon är bra på att sjunga!! Ja hon är ju ingen blyg viol, skogsmulle tjej eller sportLisa precis med nålstick i armarna....men hon har lidelse!!! Jag håller med Fille om att hon är toppen och då måste man ju kunna stå för det även i Wild kids läge:) Bravo Mammas kille!!!
Dagen har varit lång Fernanda hann med att shoppa några nya sommarkänningar då vi tog en tripp in i kärnan vi andra shoppade bara ätbart. Glömde tillägga att fFille får svar från Wild kids innan 1:A juni om han gått vidare. Jag hoppas ,för han skulle klara detta galant och han skulle älska det det vet jag. Nu ska jag städa lite lämnade hemmet i röra imorse..Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0