Tjaaa!

Igår tog banankartongena över mitt liv  men det var helt i sin ordning, jag hann faktist  med lite annat också. I dag är en ny dag och jag jobbar eftermiddag.  Jag tänkte börja dagen med ett pass på gymmet ska dra så fort Mange kommer hem han har åkt och hämtat litteratur av nått slag från universitetet. Det är skit grått ute but I dont really care. Jag har kommit på att jag blir väder stressad av solen...skumt va?  Alltså jag älskar solen  så mycket att då den skiner på himlen måste jag absolut vara ute och njuta av dess fantastico strålar hela tiden...annars blir jag stressad och känner att jag missar nått underbart..Jag vet det låter crazy men så är det. Hur som helst så känns det okej med lite grått också...Ingen väderdepp alls idag ;) Ska hoppa i mina Nike air snart och ge kroppen en omgång...Tjing!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Snart kan du hoppa över träningen med tanke på allt bärande och springande med banankartongerna ;)) Lycka till m flytten.

2009-05-08 @ 14:36:47
Postat av: Anonym

Ja jag få se Bananas lyften som träning..Det blir fina fisken!!;)

2009-05-08 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0