Till sjöss

 Räkorna var underbra..trubaduren var fantastisk!! och stämningen  var som den skall på en räkfrossa till sjöss. Hej och hå Jungman Jansson......Hej och hå!!
I drygt 3 timmar gungade vi på vågorna i Luleås fantastiska skärgård... Jag kände mig väldigt nöjd och mätt efter detta.
Efter landstigning styrde vi stegen mot Bishops och Invit...Vi skålade och snackade  till ca:03.00 i glada vänners lag.
Today mår jag bra..vet faktist inte hur det kommer sig?? Mange ligger här brevid slightly tilltuffsad och med hästsvansen på sniskan Wilhelm har krupit upp på andra sidan med en glassbåt i handen. Idag skall jag Packa mina 10 nya flyttkartonger med grejjer från the Ökända källare!! Hå hå ja ja. fille sover hos Melinda och Benne ska ringa dit om en stund men jag gissar att han haft det bra. Fernanda snusar i kabyssen måste väcka henne för hon skall springa Stads maran idag???? Jag hör att farmor stökar i köket ska gå in och kolla vad hon gör..sen blir det en uppfriskande dusch!! Tjing Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0