Söndag, soldag, sköndag och så var det morsdag alltså mindag!

Idag har hettan legat över Luleå med medelhavsvärme och ljummen havsbris detta är ju övernaturligt och underbart  iallafall för min sedan långvintern ännu frostbitna kropp......Jag känner nu att jag börjar tina upp och mjukna. Jag menar att det tar ju ett tag att ställa om kroppen till detta sköna och behagliga.
Idag började jag morgonen  med att lägga mig i solstolen i bikini med en kopp kaffe  insmord med Hawaiian tropic coconut. Familje medlemmarna låg utspridda runt ikring på gräset i solstolar och på solmadrasser. Lunchen åt vi också ute grillad kyckling med potatissallad..mums! Jag har även hunnit flyttpacka , strandpromenera och träna på gymet.
Imorgon är en stor dag!!! imorgon får vi nycklarna till vårat underbara hus:)). Nu börjar flytten och reparationerna på allvar..känns så härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0