Sammet är min grej!

Jag är så jäkla nöjd jag har köpt 2 st helt underbara sammets fåtöljer.....alltså dom är grymma....!
Så vackra som konstverk så sköna och så mjuka jag körde dom direkt till huset ska bli så kul att fixa och möblera med alla nya grejjer .....Ute möbeln som jag hämtade igår ska jag måla om och så ska jag klä om dynorna i ett skit coolt tyg är så sugen att börja men jag vet inte om jag orkar idag...men börjar nog iallafall.
Livet snurrar på så jäkla fort det känns inte som jag hinner med från måndag till fredag på bara en blinkning. Det gäller att försöka fylla den med minnesvärda stunder utanför ekorrhjulets eviga snurrande....Jag är jäkligt less på rutiner, måsten och den eviga vardagens grå kostym...Jag vill ju så gärna ha lite mera av stjärnsmällar och känslomässiga fyrverkerier men å andra sidan vem fasen vill inte de?? Imorgon blir det iallafall party jag har fyllt upp i barskåpet med allehanda grejjer... Imorgon ska jag åka in på stan och testa nya parytklackar...för mig är det viktigt jag är "skofetischist"
av stora mått vad det beror på vet jag inte det finns ju inget "fotalt stadie"  jag kan ha fastna i  om man ser på Freud`s teorier,kanske missade han det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0