Rätt tjock smäckat!

Denna dag har haft ett varierande innehåll  den inleddes med en underbar småblåsig promenad längst Mjölkuddsbron in till Luleå stadskärna. Jag och Kristina  var båda på ett enastående shoppinghumör och hittade bbåde dittan och dattan. Jag handlade allt från bikini trollingar och små tubtoppar alà bikini till  OBS!! Sköna snygga heels..alltså sköna  höga och snygga samtidigt brukar vara svårt men det funkade och jag är nöjd. Efter första rajden lunchade vi på take away varsin nyttig räksallad, Loka, chokladbakelse och kaffe det var gott men blåsigt vi satt nämligen utomhus....Det största som har hänt idag är dock att jag på ren impuls har köpt en ny Tv..en 50 tums plattis..fin och stor. jag tror att vi är sista familjen i värden att ha en tjock tv men jag är så ointresserad av sådant och lägger hellre tjugo tusen på en tavla om jag får välja men nu var det dags så på måndag hämtar vi den och kör den straight till huset. Jag  och Mange kom nyss från gymmet ska spola upp ett bad och hoppa i...Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0