Onsdag mitt i veckan!

Godmorgon! Regnet det bara öser ner och det ser inte alls särskilt lockande ut utanför våra fönster...ingen sol så långt ögat når inte ens en liten ljusblå spricka i molnen...Det är betonggrått och kompackt och ger inget hopp om förändring!
Jag är all alone hemma  idag också Mange mannen är på Ltu och  barnen där dom ska i plugget och här ligger jag ned bäddad med kaffet på säng bordet. Jag börjar jobba klockan 14:00 idag och ska in till stan och träffa Fernanda innan det  och så ska jag på JC för dom säljer ut alla junior kläder ska handla åt Fille och Ville. Nu är det snart sommarlov för dom små och det märks att det är dags även för dem att slippa tidiga morgnar och måsten. wilhelm som bara är 7 år har redan 2 rejäla läxor i veckan och han tycker oftast att det suger...- Jag vill inte! Jag vill spela basket, jag vill......, jag vill-allt annat än göra läxorna alltså. Fille gör det han ska men det syns att det börjar kännas tradigt. Det ska bli underbart att släppa ut boysen på sommarbete.. Fernanda  har fått sommarjobb och ska sjunga i sommar orkestern så hon är väldigt nöjd.. Nu ska jag kila och göra iordning frukost..Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0