Nya heta klackar!

Alltså det är så att jag vuxit fast i mina slitna äldsta Nudi jeans....Jag har 4 par exakt  likadana jeans
men dom är olika slitna och dom äldsta är bäst. Jag har lagat dom 5 gånger  men jag vägrar se att dom har gjort sitt för dom är lika sköna som långfillingar dom sitter tight som en extra hud... så jätte snygga. Jag har mina andra jeans när dom är i tvättmaskinen men så fort dom är torra glider jag i dom igen. Nu är det hål igen och åter plockar jag fram min sy maskin....Gudars så enformigt!
Jag måste ta mig till stan och innhandla lite nytt bla jeans och ett par nya partyklackar alltså jag älskar skor men med åren har det blivit viktigt att allt måste vara sköt och bekvämt. Jag lider aldrig pin för att vara fin kan jag säga! så klack inköpet är väldigt knivigt. På Lördag blir det grill party hos Kristina och Stigge det ska bli trevligt känner att jag  behöver
det riktigt mycket...hela grejjen halva natten eller hela. Jag är ju väldigt dansant och gladlynt. Jag gillar läckra drinkar , Jag älskar champange och likör..och ...och men det finns en hake och det är "the day after the party"...my god!!
Jag brukar ställa mig frågan -Var det värt det, ulrika???? Ibland var det ju värt det ,ibland inte!!! Jag  är..död i en dag..medtagen i två trött i en vecka ........ Nu ska jag ringa snubben vi köpt huset av och sen ska jag köra dit vinter däcken..förresten jag har fyndat värsta coola möbeln till altanen behövs bara slipas och e.v.e målas om... Jag är såå lycklig..Mannen Mange ser lite frågande ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0