Nu är jag ledig!

Jobbat  förmiddag i dag och började dagen med en solskens promenad till jobbet så jäkla skönt. Efter jobbet promenerade jag och Kristina en runda genom stan inan vi vände om mot Mjölkudden.. jag känner mig så jäkla trött så det känns bra att ha två lediga dagar framför sig....jag har sovit för lite igen och my body skriker efter sömn...."give me some bebis sömn!!!" Idag blir det ingen träning bara  lite grejja hemma och så ska jag åka och handla käk och kanske en snygg markis har hittat en 5 meter lång till hyffsat pris...ska åka och kolla. Den 1:a juni kommer vårat nya kök det ska bli så spännande att börja grejja. Det kliar i mina fingrar. Imorgon ska vi på modevisning Fernanda går som modell  det ska bli  skojj!! Jag längtar efter semester my body längtar efter ledigt...... 19 juni börjar den...ska jag orka hålla ut???..känns som en evighet...:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0