Morgon..

Nu ligger jag kvar i sängen med frukost brickan brevid mig. Min Mange om in med frukost på sängen "salami brie macka" en kopp kaffe och klyftor av fujiäpplen...Tack darling! Skall snart stiga upp och göra mig iordning för en morgon promenad solen skiner och det ser ut att vara väldigt stilla i trädtopparna...alltså ingen blåst. Jag tänkte ta med mig Sigge för han är en riktigt bra promenad polare. Han pinnar på och håller täten  och ibland får han il och kutar runt mig i cirklar som en galning.....Vi gillar att promenera nere vid stranden nu när det är upptinat och torrt på marken. Idag börjar jag jobba först klockan tre så jag tänkte försöka hämta lite Banankartonger och så ska jag in till stan och lösa träningskort på Helex åt Fernanda. Det närmar sig flyttdatum...!! Jag ska rensa i källarförrådet och börja med att sortera där innan jag ger mig på "resten av bra och ha jag vägrar slänga grejjerna.".inte lite att göra kan jag säga.. Nu ska jag f.örsöka resa min träningsvärkande kropp från sängen och göra mig redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0