Morgon...

Har sovit som en stock djupt  länge och väldigt skönt. Idag hade jag tänkt börja fylla mina 15 Banankartonger. Jag tänkte börja med att plocka i köket. Man behöver kanske inte 6 silar, 9 plast bunkar, 48 te muggar...mm, mm ska sålla bort onödigt icke så attraktiva grejjer och packa ned sånt vi nu inte behöver.  Jag har redan varit uppe i våra överskåp (kläd) och sållat. grabbsen har vuxit ur massor. Jag borde igentligen ordna en loppis, kanske? Måste fundera.
Nu ska jag snart dra med mig underbara gammla Sigge på lång promenad vid stranden. Sigge blir alltid lika lycklig han är så trogen, mysig och smart. Saga är också underbar fast på ett helt annat sätt, hon är som ett plåster avgudande, söt, kärlekstörstande och "pluttinutt feminin" och älskar att vara nära. Sitter hon inte i knät på någon av oss så sitter hon på Sigge, undrar varför?? Sigge är cool, lugn och stark . Han låter henne sitta på honom även då han vill sova.  Nu ska jag snart göra mig iordning för promenaden. Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0