Jag känner sommar och kärlek i luften!

Tog sovmorgon í mors och då jag vaknade och gick ut på balkongen var allting grönt, sommaren är äntligen här på allvar.
Solen skiner från klarblå himmel och det var riktigt varmt. Jag tog mig en promenad till gymmet och körde ett  riktigt rejält muskel pass. Jag har  också hunnit damsuga lägenheten  och flytta runt en massa banan kartonger..It´s a mess men så är det ju när man ska flytta. Jag jobbar eftemiddag idag och börjar först klockan 15:00 helt okej. Min ny klädda soffa blev så cool  jag känner mig överrumplad över hur bra det blev, kul!...Bravo ulrika!! Nu saknas bara lite färg.  Nu ska jag dricka en koppa kaffe i solen tjing!

Kommentarer
Postat av: Kim P

Jisses vad du är flitig!

När är det ni flyttar? Kolla med mäklaren om ni inte kan låna kartonger via honom/henne. En del firmor tillhandahåller den tjänsten.

2009-05-18 @ 13:09:35
URL: http://lasipp.blogg.com
Postat av: Anonym

Hallå! Ja just nu är det fullt upp är så inspirerad den här årstiden. Vi har börjat små flytta grejjer redan men den 1: a juni är det officielt. Det blir rep först ska in med nytt kök..mm..mm

Men jag verkligen längtar.

2009-05-18 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0