Inget nytt med detta!

Trött och utarbetad medelålders kvinna behöver hjälp!!!....Jag är totalt utarmad och finito och har  nu tagit en paus i mitt matlagningsbestyr som igentligen är överkurs för denna spröda kraftlösa kvinna jag nu förvandlats till.......Min kropp ropar -JAAG ORKAAR ICKE MEERA ,SÖÖV MIG.  NUUU! Men nej det går ju inte maten skall lagas och tvätten skall vikas...mm
Sen får du min veka kropp vila. Detta helg arbetande tar knäcken på mig...vet inte varför men ibland är det bara så enormt utarmande. När jag tagit mig igenom denna utmaning skall jag bada länge och varmt sen spikmatta och en god bok...inget annat duger.  tjing!

Kommentarer
Postat av: Kim P

"medelålders kvinna"? Äsch då, inte du inte.

2009-05-23 @ 19:54:31
URL: http://lasipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0