I`m a mess.

Slut  som artist är jag. jag har planterat min kropp i sammets soffan i vardagsrummet och den vill inte röra sig här ifrån.
Jag var nyss ner och skulle hyra en rulle på Konsum och sen på draggen men det var en sådan jäkla kö så jag pallade inte att vänta , jag handlade lite gott och kilade hem. Nu ligger jag alltså här och mina grabbs säger att vi ska åka in till stan  på Hemmakväll och hyra filmer för där finns allt. Det låter ju bra men jag har ju slagit rot här i soffan och kan inte komma loss...... Nu ska jag be någon spola upp ett varmt skummande bad åt mig för jag pallar verkligen inte.
Jag kommer bara att röra my body i absoluta nödfall ...Jag tänker deligera ut eventuella måsten och på "the hemmakväll resa föjer inte jag med ,jag skickar en lapp. Nu ska jag fortsätta att bara ligga här och göra nadas..Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0