Herran joumala!

Fy sjutton vilken natt. Jag somnade sött vid ca tolv tiden på min finaste spikmatta. Klockan 02.45 vaknar  jag och är så fruktansvärt hungrig trotts att jag ätit riktigt ordentligt på kvällen...halvt i sömnen styr jag mina steg mot kylskåpet...hungerskänslan steg under vägen mot köket och den kullminerade i  tre enorma salamie, parmaskinka, brie mackor med coktailtomater ...Jag hade ingen botten och så drack jag mjölk till.... efter denna orgie i mackor borstade jag tänderna och gick och lade mig igen...alltså jag var så mätt så jag hamnade i någon slags coma...lockan 04:15 vaknade jag av att jag hade ont i magen...ja det är ju inte underligt för aldrig har jag ätit 3 sådana mackor tidigare..det borde inte rymmas i min mage, hur detta gick till vet jag inte. Nu ligger jag här i sängen med min kaffe kopp ,badvattnet spolas upp och jag ska snart glida ned..magen värker och kräver skonsam matföring:(. Idag börjar jag jobba klockan 15:00 ska promenera in till stan först och inhandla ett par jeans. Solen skiner över Luleå Min älskade man är på LUT och kidsen i plugget..bara 3 dagar kvar sen är jag ledig 9 underbara dagar...mmmmm!..Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0