Hejja!

Nu är arbetshelgen äntligen till ända och jag har gått hel och levande genom den...igår kändes det verkligen övermäktig för jag var så fruktansvärt trött idag är jag back in buisness...det vänder ju fort i hockey och så även med mig..
Vaknade klockan tre i natt och konstaterade att Fernanda fortfarande inte kommit hem så det var bara att börja ringa och titta bakom gardinen. På fernandas telefon slog det konstant upptaget och jag hann tänka de värsta senarion. Jag har köpt ett överfallslarm åt henne men det låg kvar på hennes bord..sååå dumt!! Efter ca 25 minuter ringde hon mig då hade jag hunnit skicka ca 5 SMS. Blomman var i tryggt förvar  på gården och hade bara snackat med Emil i mobben
strosandes hem från bussen..Frid i huset..Lugn i mitt hjärt!
Imorgon är jag ledig...So underbaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0