halloj!

Morgonbadat och tagit det piano . Regnet smattrar utanför och idag känns det rätt ok ingen brådska har jag att springa ut i solens strålar och ingen brådska att missa en vacker vårpromenad...Jag lunkar på och grejjar lyssnar på sköna låta och klipper tå naglarna och målar dom cerisa, Jä.... snyggt!
Idag ska jag träffa Biggi vi ska promenera till stan och fika ska gå mot universitetet och möta henne sen går vi till stan om det inte spöregnar då tar jag bilen.
Jag är så irriterad över att inte ha fått tag i några banankartonger. Jag måste köra runt och leta idag...Bananas kartongas är högvaluta denna årstid...fågarna flyttar och vi med dem. Nu ska jag kila...Tjing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0