Grilla nått åt mig !

Över mjölkudden ligger en tunn dimma och en doft av grillat. Det luktar som den vackraste slöaste sommardagen..
...grillparty , ölkorkar och nakenbad. Ok då det kanske inte doftar nakenbad men jag vill verkligen bada naken i havet då det doftar som det gör idag. Jag har jobbat och jag har jobbat hårt så jag var tvungen att lägga mig på spikisen en stund och sova för att få tillbaka lite krafter. Imorgon drar vi till Umeå över dagen Fille har blivit utvald till intervjuv för "Wildkids" och han är superduper  glad över detta förstoss. Av 5000 sökande valde de 500 som gick vidare till intervjuv.
Gudars vad jag har jobbat mycket det känns som jag inte gör annat...Jag behöver min semester och jag behöver den snart! Till helgen blir det iallafall lite party...Mina ben behöver ett dansgolv och min strupe kräver en  läcker drink...mina gympadojjer behöver vila och mina vassaste partyklackar behöver  sig en omgång..... Nu  ska jag dra på mig mina träningsbralls och dra på gymmet!! tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0