morning!

Gårkvällen fastnande hela familjen Nilsson framför en dokumentär på tv:n "Flickan utan ansikte" tror jag den hette.
Vi snyftade och log om vartannat...gripande var det i allafall. Fille och Wille vaknade före mig idag och Magnus hade redan åkt ut på uppdrag..det är väldigt ovanligt att inte jag vaknar först. Hur som helst kröp grabbsen ned jämte mig och vi låg i vår stor säng och pratade en stund. Idag jobbar jag eftermiddag ska fixa lite rejäl frulle till grabbsen för dom vill ut med kompisarna . Fille tänkte cykla till badet med sitt gäng. Själv ska jag grejja lite här och sen ska jag åka och träna Blomman ligger ännu och snarkar i sin bädd för henne är det otänkbart att stiga upp före tolv en ledig dag och det hör ju till i den åldern. den 29:e ska vi  tillsammans med goda vänner åka med räkbåten måste boka en exstra plats åt Fernanda för hon ville följa med, det ska bli vädigt trevligt för jag älskar skaldjur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0