Godmorgon!

Gårdagen flög förbi likt en virvelvind symptomen på min pms dämpades i takt med att stresshormonerna ökade och det utömmande passet på gymmet gjorde dessuttom susen...alltså styrketräning+kondis är bra för allt!!
Igår hann jag dessutom med att sitta i två möten , handla mat och gå på modevisning jag tog med mig Melinda och Fille för Magnus hade begravt sig i  sin fysiologi litteratur och var onåbar. Modevisningen var toppen  massa snyggt och ispirerande som fasicken... "Fernanda blomman" var toppen bra och slog ingen kullerbytta ned från catwalken trots skyhögaklackar....:)  Jag väntade på Fernanda och kompisen Ellen efter visningen och vi åkte och köpte massa gott och kröp ned i våra femtioåtta soffor och fåtöljer i vardagsrummet. Ellen och Fernanda gjorde sig iordning och åkte vidare på partaj! Just nu är vårt hem fullt i möbler som väntar på att bli körda till huset. I vardagsrummet står 3 soffor och 3 fotöljer har kört 2 fotöljer till huset redan . Min händigt omklädda soffa som väntar på ommålning står placerad i hallen...men snart är det dags för storflytt!  Nu ska jag och snygg Sigge snart vandra ut under solens värmande strålar...Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0