Godmorgon mina vänner!!

Igår var vi på skiva hos min goda  super väninna Kristina och hennes jätte trevliga sambo Stigge. Det var super trevligt, Jätte gott och väldigt högljutt..Vi åt vi drack och jag har skrattat till mig värsta mag träningsvärken..  Vi var ett bullrigt sällskap på 9 personer. Det är dock någonting som inte stämmer idag Jag mår nämligen jätte bra och har inga som  helst känningar av gårdagens skålande. Vad gjorde jag rätt?? Jag har försökt utröna detta men jag vet verkligen inte för rödvinspavorna tömdes i rask takt och detta brukar kosta på för mig ,men icke denna gång som sagt!
Mange ligger utslagen i sängen lätt medtagen och jag låter honom ligga kvar själv ska jag fixa lite hemma och sedan ut i sommar vädret. I kväll fortsätter mitt sy projekt.... Ha en nice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0