God morgon vänner!

Vaknade tidigt och längtade efter en kopp kaffe så jag steg upp och kokade kaffe och satte mig i köksbordet framför laptopen. Mamma min har åkt till min moster och hennes syster Elsa som flyttat till stan från Kalmar så hon skulle sova där en natt. Fille har gymnastik träning klockan elva och mormor ska följa med honom dit och titta när han tränar. Jag själv hade tänkt ta mig en morgonpromenad till gymmet och köra ett pass.. Det är redan 14,4 grader i skuggan och det ser inte ut att blåsa...så härligt! Fernanda-Felicia har sovit hos sin kompis Ellen dom har grillat på Gultzaudden igår kväll och det blev sent. Nu ska jag krypa ner under täcket brevid min man en stund innan jag gör mig iordning för " the morgon promenad". Ha en underbar dag!!!! Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0