Banankartonger och Biggi.

Dagen som kom och gick har varit trevlig. På morgonen lyckades jag få tag i 15 stycken underbara banankartonger av god kvalitet. Konsum personalen här på mölkudden var toppen och lät mig ta rubbet...Tackar  så mycket!!  Jag och Birgitta eller Biggi som hom hon kallas har träffats idag och  fikat  snackat och umgåtts, mycket trevligt och väldigt länge sedan sist... Biggi bor i Gällka men pluggar i Luleå. Efter dejten med Biggi så åkte vi upp på Kronans secondhand Fille som stukat foten igår hade spanat in ett par schyssta kryckor  för 15 spänn!!...Han köpte dom och " pimpade" upp dom som han säger, med hjälp av rosa färg spray... Kreativt med pimpade kryckor tyckte jag så nu hoppar han om kring med dessa konstverk och verkar väldigt nöjd.. Efter middagen åkte vi en sväng och hälsade på våra blivande grannar Paulo och Mariana mycket trevligt! Nu ska jag mysa i soffan....Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0