Tjenis!

Jag har farit runt som ett skollat ol...! Gudars skymmning vad jag har grejjat. Promenerade hem efter jobbet och mötte ett "bombnedslag" ja så allvarligt var det. Filip han satt nere hoss grannen och snackade och myste inte en tanke på att hjälpa sin "hardworking mamma" nej då, Jag sa som så till filip att -NU ÄR LEKEN SLUT! Är jag er hushållerska? är jag ert hembiträde???? -NO,NO ,NO ! Nu är spelet över...Ja så sa jag faktist eller nästan skrek, nånstans mitt emellan. Fille såg att nu fanns ingen utväg så han hakade på och vi röjde runt i morgonröran tillsammans, vi hade ett bra teamwork.
Då vår röjning var över kom Mange och hämtade oss vi åkte och hämtade Fernanda på stan och hämtade en jacka som hon lagt undan på Monki...-Snälla mamma detär sista i small , snälla! Mange stor pappan hivade upp plånkan och sprättade fram en fem hundring!!..Banken var öppen..Fernanda lycklig! Sen åkte vi och handlade lite kläder åt grabbsen dom växer intensivt och efter detta så handlade vi mat........ Nu är jag utpumpad, helt slut..disken väntar..tvätten med..
Jag ska plocka in disken men resten blundar jag för det blit yogi och soffan istället!  tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0