Sömnlöst!

Knappt sovit inatt , vet inte varför bara varit ovanligt pigg och energifylld men det känns inte som det passar att starta några project mitt i natten precis. Tillslut motade jag tillbaks min pigghet med yogi, nang champa spikmatta och en midefullness cd! Det fick energin att kapitulera och det var ju tur för jag  vill inte vända dygnet och sedan vara som en trasa på jobbet. Min kropp och hjärna är super beroende av bra dyngnsrytm och tillräkligt med sömn annars funkar den inte men så är det nog för de flesta tror jag. Idag ska vi och titta påvårt tilltänkta hus och sedan är det bra att bestämma sig...kl12:15 ska vi dit. Jag jobbar eftermiddag idag och börjar kl 15:00 , sent=sköönt! Det verkar bli en väldigt fin dag idag
Förresten Mange och Saga har verkligen en speciell relation....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0