sängen är en härlig plats.

Jag ligger kvar här med en koppkaffe på sängbordet och laptopen värmer min mage ingenstans har jag brottom.
Jag ska ta det väldigt piano idag grejja här hemma , ta en promenad med Saga och Sigge träna ska jag göra senare i kväll. Solen börjar titta fram bakom molnen det ser väldigt hoppfullt ut???
Igår blev jag medveten om någonting nytt, någonting jag inte viste existerade, det finns verkligen människor som är så snåla så dom "skriker när dom skiter". Jag har alltid tyckt att det låter lite väl överdrivet, skrämmande och läskigt men nu vet jag att det existerar i verkligheten...hmm..hmm... så osexigt !  Finns det nått värre än snålisar och högfärd nej fasiken det smäller högst ! Tur att det är så sällan man stöter på såna typer jag får rysningar, frysningar. Fy och usch håll er borta från mig!

Kommentarer
Postat av: Catja

Hah! Vilket sammanträffande!! Jag fick också höra talas om en som är så snål så denna skriker när den skiter! Hahaha! :)

2009-03-31 @ 10:42:42
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: ulli

Fy så hemskt då vet vi att det finns fler av dom....

2009-03-31 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0