Och jag säger bara..

Jag har haft en bra dag idag så skön och lyxig....och det händer ju inte så ofta. Jag har sovit länge, promenerat med dogsen. Ätit nyttigt och målat en ny tavla , som jag är nöjd med!...den är inte klar men den är cool och det är kul..
..jag är ofta jätte självkritisk kring mitt måleri, tycker aldrig att det duger.
Första gången jag hade utställning höll jag på att gå under av skamm!..Hur  skulle jag våga  ställa ut såna skit tavlor, vad ska folk tro.? Men efter bra kritik och många sålda tavlor släppte det..Jag dög!
Idag är jag mest kritisk inför mig själv och det är lite lättare. Jag planerar att ställa ut till sommaren  få se om jag hinner få ihop tillräckligt många målningar. Jag ska verkligen försöka för jag vill.
Jag har varit och tränat fernanda hakade på hon solade också  för hon ska bli fotad för nån mode grejjs och gå modevisning så hon vill va lite ..PRUN!..min lilla docka i cancergrillen fy bubblan!..nu ska jag dricka kaffe. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0