Morgonstund i egen säng.

Mange väckte mig tidigt i morse. Jag förstår inte varför rörelsena måste vara så yviga och varför man måste låta så högt så tidigt på morgonen??
Jag är ledig idag och ligger kvar under täcket med en kopp kaffe , NSD och laptopen  som sällskap. Jag har bokat in 2 husvisningar, detska bli jäkligt spännande + en annan visning som vi ska på imorgon, det var en allmän visning.
Idag ska jag ta med mig Wilhelm och åka in till city där ska vi fika och göra stan sen har Wille friidrottsträning idag och jag själv ska hinna träna men det tar jag senare ikväll.
Det är 5 sidigt om Tony Allden i NSD idag......det är så läskigt man kan bara tänka sig vad den här typen har ägnat sig åt för fruktansvärda grejjer förutom allt som är bevisat och uppenbart!!! ...nu spikmattan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0