Måndag morgon.

Sovit länge och ligger fortfarande kvar i min sköna säng. Jag gick och lade mig rätt tidigt igår så jag känner mig härligt utvilad. Jag ska spola upp ett hett bad med en lyxig  "Lush bomb" och mixa ihop en hallon smoothi till frukost. Idag ska jag inte träna utan vila kroppen har en jäkla träningsvärk nästan överallt, konstigt? Jag jobbar sen eftermiddag idag så jag ska promenera i till stan eller östermalm där jag arbetar. Mange är på Stadsvikens vårdcentral där han praktiserar nu för tiden och mina 3 små blommor är förstås i plugget. Sigge och Saga är jätte jobbiga. Saga löper och Sigge som är kastrerad hanhund är "aivan crazy "och försöker på alla sätt få till en kärleksakt...rätt hopplöst.! Saga blir ju väldigt frågande och undrar vad fasen han pysslar med när han aldrig får till det...Nu ska jag spola upp badvatten! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0