Ledig

Vaknade tidigt fast jag inte behöver, kokade kaffe och åt ett stort rosa Fuji äpple( jag är beroende av Fujiäpplen.)  och gick tillbaks till sängen. Här har jag legat och läst Fernandas nya Cosmopolitan och Nsd samtidigt har jag legat påspikmattan och gör det fortfarande. Jag växlar mellan mina båda mattor beroendepå hur det känns  och till vilket syfte jag vill använda den, de  är ju väldigt olika i vasshet. Inom en timme tänkte jag stiga upp, klä på mig och promenera till gymmet. Jag funderar om jag ska sola, jag är så fisans blek och det känns inte kul. Jag har en sådan där degig färg igen..."Bulldegsfärgad"..Inte vill jag vara bulldegsfärgad! Men det känns som att solariumen är så canceroida, Det känns inte så fräsht. Jag har ett solkort som bränner i börsen.Jag behöver få känna mig lite fräsh jag känner mig så ful just nu, hur jag än kammar, smörjer och pyntar så blir det inte bra...kanske är det vårdeppen?
Månne om jag får mer energi om jag inte är bulldegsfärgad????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0