Jaha!

Igår  kväll när jag åkte hem från jobbet var stan väldigt mörk skenet av stearin ljus sken upp i mörka fönster och jag älskade det. Så kom jag hem och här var det fill belysning och Tv skrället var på. Jag sa följande .
-Det är "earth hour" vad pysslar ni med egentligen??
Magnus svarade följande.
-Men det är ju Robinson!
Jag kontrar:
-Robinson my ass! Nu släcker ni ned allt och tänker till! Jorden blöder pga vår fruktnsvärda överkonsumtion av allt, bla Robinson. Kan ni snälla tänka på det och vara med i denna manifestation och tanke som Earth hour står för????
Detta är viktigt för oss alla. Det är viktigt att mina barn kan skita i Robinson och bli medvetna om  WHY!
Fort var det svart i vårt hus vi tände några ljus och en nang champa.. Vad skönt detta skulle ske en till två gånger i veckan på bestämd tid, gärna oftare...Love earth hour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0