Ja ibland är man så nöjd och tillfreds med livet......

Och sen händer det!! Alltså det kommer smygande kryper in under huden på mig PMS kallas det. Ett monster som tar besittning över my body, det är f.. inte klokt...jag gillar inte det här monstret men jag har liksom inte kontrollera det.
Jag blir inte rolig! Jag är så Jävla arg på allt och inget så att det är löjligt. Jag har levt med detta ett tag men har inte lärt mig hantera det . skrämmande att lite hormoner kan skapa ett sånt monster....

Kommentarer
Postat av: Catja

Jamen visst är det fruktansvärt?! Att hormoner kan få en så "skitso"... Jössös.. Man vill verkligen inte vara arg sur och grinig men man har ingen makt över sig själv längre. Man är som besatt. Usch... Men en kopp te bland värmeljus brukar ju få djävulen i en lugn och för slö för att orka göra utfall! Hihi! Krya på dig!

2009-03-24 @ 20:34:15
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Ulli

Ja du Catja det är så sjukt jobbigt...Jag behöver nått som dämpar kanske rödvin , nangchampa ljus och spikmatta både bak och fram , ska testa ikväll. Jag är ju så djävla arg!!!

2009-03-24 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0