Idag!

Idag ska jag träffa Marita , kristina och Maria på stan, vi ska fika eller luncha. ska promenera in det är riktigt varmt och skönt.
Det har kommit in en massa fina nya vårkläder få se om man hittar nått?ag skulle behöva en n flanellskjorta, jag älskar flanellskjortor. Jag har en favorit från bondelid och ske gärna ha en till liknande i annan färg .j ag ska kolla om det finns. Jag är väldigt enkelspårig och trist i mina kläder. tighta jeans, linnen, jeans och flanellskjortor och så jeansvästar och stickade västar, stora halsdukar och sjalar är också min grejj. ..Måste man se lika dan ut i 100år...jag skulle gärna ändra lite...men jag vet inte vad det skule vara..i kjolar känner jag mig inte hemma  leggings/ tights har jag i nödfall om jag går ut men då blir det mer strumbyxor i nylon.... Nu måste jag ducha så jag vaknar till liv...vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0