Ho hoo

Dagen har snurrat i rally fart. Jag har jobbat förmiddag och efter jobbet promenerade jag och hämtade Wilhelm på fritids sen hem. Vi hann inte vara hemma länge så skulle vi på husvisning. Jag var positiv , förväntansfull och spralligt spänd
inför om detta hus kanske skulle ingå i våran framtid.......
Jag säger bara Nej!...nej!..NEJ!!....Inte , aldrig...hur kunde jag tycka att detta hus skulle falla mig i smaken,, hur tänkte jag?...eller hade dom retucherat bilderna på hemnet?....Blev då så besviken.
Mange tyckte det var rätt ok med lite fix och puts och Wille gillade basketkorgen på gården jätte mycket och valde rum direkt vi klev in..-det här blir mitt rum,!
Kanske är det jag som är för kräsen men det är så med mig att det behöver inte vara senaste och flashigaste..men det måste vara mysigt och ge the right feeling... Jag har även svårt med för ny aktigt " heminrednings butiks stilen"tycker det känns så opersonligt...men det är ingen risk med mina gammla grejjor att det blir heminredningsbutks higtec" aktigt.
Många möbler i mitt hem har hängt på sen jag var väldigt ung och det känns som jag har en relation till dem. Jag vill  tex inte byta ut min gamla gungfåtölj även om den knarrar eller sälja min röda kökssoffa och skaffa mig nått mindre otympligt....dom ska bara finnas där och jag vet faktist inte varför.
Nu ska jag hoppa i badkaret med en blommig badbomb och min extra super hårinpackning som utklassar allt, jag vet för jag har testat ALLT!...Sen mysa med hustband och lillen over a cup of  yogi.....tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0