Hej!

M orningen har varit skön med lååångt kafferep och ett intensivt hardcore träningpass. Jag är helt mör, mjuk, varm och relaxed, Mange svettades så kläderna var genomblöta...herregud vilken transpirationsförmåga!...vart kommer allt svett ifrån?...hur kan man bada i svett??... Jag svettas också när jag tränar men inte så det droppar från mig eller sprutar.
Idag ska jag ta tag med förrådet, rensa, slänga, sälja. Det är så överfullt!...det ger mig ångest också när det är så okontrollerat överbellamrat med massa onödiga konstiga pinaler och skor. Skor vår familj badar i skor, berg av skor...
..hur har detblivit så här?..måste strukturera upp detta sälja ,slänga. Detta dunder arbete börjar idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0