Gudars vad jobbigt med Robinson.

Bra att hångel killen åkte ut tycte det var utomordentligt töntigt att börja sin karriär på ön med att hångla upp den "lilla söta" i och för sig var hon ju lika himla sugen det syntes ju på långa vägar. Alltså jag tyckte dom skulle ha visat lite entusiasm genom att bygga, kämpa, jaga mat. Jag tycker att the "survivel instinkt "kulle ha  tagit över. Va fan det är ju Robinson inte Paradise hotel....Jag tror jag kommer försöka följa Robinson  det kan bli spännande!
Den ofokuserade" lilla söta" närhetstörstande hittar säkert snart nån ny att klämma på. Päivi, Roger och Sammy kom förbi på kvällen och höll oss sällskap över ett glas vin, trevligt!
Från det  ena till det andra hela huset sover ännu, det är klart klockan 07:00 på en söndag! Fernanda sov över hos sin kompis Emilia. Vi har bestämmt oss för ett hus köparen har godtagit budet men vi ska på en annan visning idag. Ingenting är på skrivet ännu, spänningen stiger...
Jag ska spola upp ett bad och sen drar jag och tränar. Jag är pigg som en lärka och kommer ändå aldrig kunna somna om.  See you later alligater......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0