Godmorgon!

Vaknade ovanligt tidigt imorse ändå låg jag och Mange och pratade till sent. Magnus och the rest of the crue ska på husvisning idag, alla utom jag för jag jobbar. Inget att göra åt saken  förresten litar jag på Manges omdömme vi är väldigt lika på det sättet och är det intressant får vi be om en extra visning, thats it!
Melodifestivalen har ju blivit plågsamt långdragen och den där "Mende", hur låter hon igentligen??
Det är inte bra och det är inte kul! Jag vägrar hela skiten nästa år i ren protest! Det var bättre förr! säger jag bara och stampar med foten. Varför ska allt vara så tjorvigt och överarbetat. Familjen sover ännu och jag tänker inte väcka dem ännu. Filip har träning kl:11:00! får jag inte glömma. Nu måste jag gå in  och kolla visningstiden på huset och om det var fler aktuella object att titta på idag. Idag hinner eller ids jag inte träna. Det blir promenad till östermalm där mitt jobb ligger istället.
Ha en härlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0