Fredag underbara fredag!

Nu är det äntligen helg.....härligt. Jag har promenerat in från stan och hämtat Wilhelm från fritids på vägen.
just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och väntar på min älskade man som snart slutar jobbet. Vi ska iväg på husvisning och sen och handla. Anneli min bästis som bor i Gällivare ska komma förbi senare, det ska bli trevligt.
Det bästa med allt är dock att Fille kommer från Spain idag...jag längtar. Klockan 22:20 ska vi hämta honom på Kallax!!!
Ska göra extra mys för honom och köpa nått smarrigt . I helgen är vi alla ledigadå ska vi hitta på nått trevligt. Fernanda kommer också hem från Gällivare imorgon, klanen är  snart samlad ,det ska bli skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0