fredag bra dag!

Härligt! Mötte upp Fille på stan efter jobbet vi gick och köpte en väska åt honom på Hägglunds sen joinade Fernanda oss och vi åkte på Storheden och handlade käk...massor med mat..1700kr....kändes väldigt mastigt men nu är frysen full.
Vi har städat tillsammans. Fernanda köket, Fille klädkammarn...Jag har fejjat alla andra ställen, Wilhelm satte sig och spelade tv spel helt nonchalant....vilket sätt!!  Jag fick fart på lillen och han städade till i sitt rum -Så ska det vara  vi ska hjälpas åt  tillsamans. Jag vägrar vara en serviceinrättning! jag vill att barnen ska vara  en del av vardagen och se sin roll i ett större perspektiv, inte alltid lätt men rätt tycker jag. Man måste ju förbereda dom för "vuxenlivets verklighet" som inte alltid är så vacker och enkel.
Ikväll ska vi umgås , mysa och vila. Hyra film blir det nog också.
Ska sätta in lite foton senare ikväll...Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0