Dagen bestod av

Jag har farit runt som ett skollat troll..fy vad hemskt.Jag har tränat ett rejält annorlunda fys/kondis pass..härligt!
Hus visningen var spännande!...kanske??????
Jag har ju joddlat hit och tjorvat dit med hur vi ska bo var vi ska bo, i vilket hus? vilken gata? vilket område?
Ena dan har jag kännt ditt nästa datt...vi har ett hus vi ska skriva kontrakt på på tisdag. Det blir inget, jag vill inte bo i det huset!..Mange tycker som jag , vet inte varför men han gör det. Vi har diskuterat och vi är inne på en helt annan linje nu.
Annars är allt fint våren är här det känns underbart. ljuset gör gott!!
Jobbar eftermiddag imorgon  har en hel del att göra innan jobbet.....Tur att jag känner mig så energisk och pigg!
Mitt årstidshumör ger sig till.känna. Det är VÅÅR jag blommar frodas och knoppas..ja kanske inte "knoppas" men jag blommar ut i eufori.......," känner mig som en prunkande Rododendron...det är en underbar känsla i kontrast till mitt sen vinter sinne då jag känt mig som en avbarrad gammal julgran....precis så har jag kännts fy vad skönt att äntligen prunka ut i in blomsterskrud....ja just det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0