Jag säger Hej !!

Jag har idag fått känna av tungt fysiskt arbete...Att vara flyttkarl eller kvinna då är rätt slitigt men ser man det som träning så går det bra.
Mitt stora project idag har varit att slipa och måla om trappen till övervåningen men den skall målas ett varv till imoron kväll...av mig! Det blev så snyggt med vit trappa den furu gula sög liksom så jäkla mycket energi med sin urin gula solkiga trötta färg....det kändes inte bra. Idag blev vi också jätte glatt överraskade Biggi och Emil  med sina 2 småisar tittade in på en kopp kaffe dem var påväg till stugan i Piteå alltid trevligt med besök..om besökarna är trevliga alltså vilket Emil och Biggi är..:)) Fernanda Och Mange har kört grejjer och fixat käk dom stunder som "Pluggis Magnus" har tittat upp ur sin underbart intressanta litteratur men iorgon har han lovat mig att visa lite aktivitet....Imorgon tar vi storsläpet och kör sängar och sådant tänkte även börja tapetsera i vardagsrummet...vi får se hur det blir. Nu ska jag lägga mig i badet med en kopp yogi sen en nang champa och min härliga "spik"....Behöver sova för att palla morgondgens utmaning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0