Tidigt!

Vaknade av att min tenta stressade man vispade runt bland sina barnhabilitering eller sociologi papper här i vår säng i en mycket ogudaktig och tidig timma.....han tänkte bra läsa på lite till!..
-Men herregud sov så knoppen får vila och smälta allt du läst igår...du behöver sova.
-Men jag ska bara...bara...kolla lite för jag har glömt.
Ja vad säger man klart mannen måste få bara kolla lite om han glömt ... Jag säger så här att det ska bli väldigt skönt när skolorna stänger sina portar för sommaren. Trötta överhettade hjärnor behöver få vila och tänka avslappnade sköna tankar .  Jag ligger på min spikmatta med datorn på magen och kaffe på sängbordet. Jag ska stiga upp om en stund och promenera till gymet. Solen skiner och det är ca 17 grader i skuggan så det blir nog en hyffsat fin dag.

Kommentarer
Postat av: Birgitta Lassi

Ha ha ha , jag kan verkligen se Mange rota efter sina papper , been there,done that my self, i bland måste man bara kolla lite extra :). Skolorna stänger ju snart håll ut , och du får vila dig från din skol stressade man, och Mange får vila sin överhettade hjärna en stund. Hoppas ni får en härlig låång sommar. Kram Biggi

2009-06-02 @ 11:29:15
Postat av: ulli

tack Biggi! Nu känner jag lite förtröstan!:))

2009-06-02 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0