Tidig fredag morgon

Stigit upp i ottan med grabbsen och så säger jag till Fille  så här:
-Åhh Fille det är äntligen torstag tänk vad snabbt dagarna går och snart är det lördag och du ska tävla...:)
- Mamma det är freeedag!!
Alltså vart tog veckan vägen...vart tog timmarna vägen?...Jag måste säga att denna härliga vecka runnit förbi som vattnet i Kaitumälven:/.
Jag ska börja dagen med ett tidigt gympass sen ska jag väcka min sönderstuderade äkta hälft. Vi har massor , massor , massor att göra idag. Jag vill sova i huset i natt. Jag älskar detta huset det är så där gammalt och trivsamt och mysigt..
och det är så kul att grejja där. Igår målalde jag om min soffa som jag sydde nya kuddar till. Den blev cool snygg inbjudande och mycket trevlig, tycker jag alltså;)) Smaken är ju som baken. Nu ska jag snabba på Wilhelm lite plugget väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0