Nu händer det!

Det händer grejjer hela tiden  men det tar tid. Nu är lägenheten tom bara att fixa till och städa känns skönt.
Huset vårat är upp side down, kartonger, porslin i lådor , nya köket står i garaget...ingenting är klart, sådant är läget men mer har vi inte hunnit pga en massa olika omständigheter. Nu är det så att min semester börjar på fredag och jag är överlycklig över detta faktum. Semestern blir kanske ingen super semester men jag ska försöka njuta mysa sova emellan allt stök och arbete. Jag ska lova mig själv att inte deppa över moln och skurar. Och jag tänker hinna partaja med tjejerna och grilla med vänner , släkt och grannar och jag hoppas så innerligt att solen skall komma på besök jag har längtat och jag behöver få känna solens varma strålar på min hud....jag längtar...och om jag inte får hur går det då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0